ЯК КОРИСТУВАТИСЯ ПОРТАЛОМ «НОВІ ЗНАННЯ»?

УЧНІ І БАТЬКИ

На порталі «Нові знання» Ви зможете переглядати особистий щоденних і журнал занять, отримувати останні шкільні новини, спілкуватися з викладачами та іншими батьками і учнями школи.

1. Як отримати доступ до порталу і увійти?

Для отримання персональних логіну і паролю для входу зверніться до класного керівника.

Отримавши персональні логін та пароль, введіть їх на головній сторінці порталу у блоці «Вхід на сайт».

2. Як працювати зі щоденником?

В головному меню оберіть розділ «Щоденник». Тиждень можна обрати кнопками < та >.

Якщо Ви бачите біля оцінки позначку зі стрілочкою, наведіть на неї мишку. Відобразиться персональний коментар від учителя.

За потреби Ви можете відобразити щоденник у вигляді журналу для більш зручного перегляду оцінок.

Крім цього, староста класу може ввести в щоденнику домашнє завдання або коментар до уроку.

Цей запис відобразиться у всіх учнів класу.

За потреби вчитель може видаляти чи редагувати такі записи.

3. Як переглянути розклад?

В головному меню оберіть розділ «Розклад». Тиждень можна обрати кнопками < та >.

4. Інші соціальні функції

Окрім ведення журналу Ви також можете користуватись іншими соціальними функціями.

В розділі «Профіль» можна завантажити свою особисту фотографію, створювати фотоальбоми, залишати записи у «Статусі» профілю, які можуть побачити інші користувачі. Також, обравши пункт «Безпечність та вхід», Ви зможете відредагувати свою ел. адресу та змінити пароль для входу.

В розділі «Новини» зберігатимуться усі ваші взаємодії з порталом. Тут Ви побачите, наприклад, запис про додавання Вас у друзі іншим користувачем, записи у «Статусі» та ін.

В розділі «Друзі» ви зможете переглянути перелік друзів, знайти і додати нових та написати їм повідомлення.

В розділі «Повідомлення» зберігаються усі надіслані та отримані повідомлення від інших користувачів.

В розділі «Спільноти» Ви можете створювати і брати участь у спільнотах користувачів. У рамках спільноти легко шукати друзів, розповсюджувати новини та ін.

Кiлькiсть переглядiв: 26

Коментарi